Lista

Jag gillar listor, hittar flera när jag läser andras bloggar och tänker alltid vad jag själv skulle svara så här får ni mina svar från en lista som jag såg när jag läste en blogg i kväll, så den är stulen från en annan.

1. Något smeknamn?  Marran, Majsan, Murran, Darcy 

2. Pappas namn? Lillis-Henry 

3.  Favorit dricka? Trocadero 

4. Tatuering? Ja, två stycken

5. Kroppspiercing? Nej, hade hål i näsan en gång i tiden. 

6. Hur mycket gillar du ditt arbete 1-10? Vissa dagar 1, vissa dagar 10. Oftast 7 

7. Födelseplats?
Boden lasarett  

8. Favoritsemester ort?
Grekland 

9. Har du någonsin varit i Afrika?
Nej 

10. Har du stulit en trafikskylt?
Nej 

11. Har du varit med i en bilolycka?
Nja, en avkörning då vi rullade runt och landade på taket 

12. 2 dörrars eller 4 dörrars?

13. Salladsdressing? Nej, helst inte. 

14. Favorit paj? Blåbär  

15. Favorit nummer?

16. Favorit mat? Tacos 

17. Favorit film? Pulp Fiction 

18. Favorit dag i veckan?
Torsdag 

19. Favorit märke på kroppstvål? Palmolive 


20. Favorit Tvshow?
Vet ej

 
21. Favorit tandkräm?
Auaqufresch 

22. Favorit doft? Min dotters doft 

23. Favorit årstid? Sommar  

24. Vad gör du för att koppla av?
Sitter framför dator, msn, blogga,  

25. Meddelande till din vänner som läser detta?
Fortsätt läsa min blogg 

26. Hur ser du dig själv om tio år? Framgångsrik personligtränare och gymägare 

27. Vad gör du när du är uttråkad? Biter på naglarna 

28. Vad tycker du om att få? Komplimanger av min make, bara för att de kommer för sällan.

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha. klockrent.

Postat av: Erica

Tack! :) Vad gullig du är. Du har också många talanger! Att skriva blogginlägg t.ex... :) Tror jag snor denna lista från dig. Kram!

2006-12-11 @ 21:14:05
URL: http://ericis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback