Önskelista.

mk:s önskelista till jultomten.

1. En ny tvättmaskin (ibland är det jobbigt att vara vuxen och måsta önska sig sådan julklapp).

2. Ett träningskort på world class (jag börjar vara less att träna på Gröndal, scanias hälsocenter, inga snygga killar eller tjejer att spana på)

3. En spadag (behöver tömma alla pormaskar igen)

4. En snygg klocka (att använda på armen, nu har jag bara haft pulsklockan i typ 3 år och det är inte snyggt)

5. Ett par varma goa tofflor (vi har svinkallt på golvet och vill inte höja värmen för det kostar pengar)

6. Presentkort på HM, JC, Gina, Zara, Vila (shopping kan jag aldrig få för mycket av)

7. En ipod (less på att använda mobilen som mp3 spelare)

8. Tallrikar och uppläggningsfat till vår svarta höganäs servis (jag är ju trots allt snart 30 och måste önska mig lite vuxen saker också)

9. En espressomaskin (skulle spara in lite pengar på att kunna gör min egen caffe latte)

10. Sist men inte minst, kan du jultomten be patetiska Linda Rosing att hon går och gömmer sig och inte kommer fram mer.


Kommentarer
Postat av: Lyckan

Hej, nyfiket tittar jag tillbaka på vem som kartlagt oss ;-)

Postat av: Sara

Hej! Kul att du ville ge dig till känna! (skrev ett inlägg tidigare men det verkar inte kommit fram)Man undrar alltid vem som läser ens blogg. Det var ambitöst att läsa fr början till nu =) Hoppas du haft en trevlig resa! Jag ska titta närmare på din blogg, älkar att läsa bloggar men har alldeles för få att läsa.
Kram

2006-12-11 @ 13:31:36
URL: http://sh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback