Ännu en snodd lista.

Här kommer ännu en snodd lista som jag stötte på när jag surfade runt bland andra bloggar.

När lämnade du din hemstad?

Stad och stad, vi kallar det byhåla i stället: Jag flyttade för att gå gymnasiet år 1993 sedan återvände jag efter studenten år 1995. Flyttade för gott från byhålan år 1998 då jag började studera på universitetet i Ume.!

Är du bekymrad över något just nu?
JA! Jag är nog alltid bekymrad över något. Men just nu mest för vår arbetssituation på jobbet!

Snyggast du sett i tidningen idag?
Bilder på Linda Fodor i tidningen BODY.

Favoritland förutom Sverige?
Har inte varit i så många andra länder så jag har inget annat favorit land men måste jag välja något så blir det ett varmt land med möjligheter till sol, bad och shopping.

Pappas medborgarskap?
Svenskt

Längtar efter?
Sommar, sex, att få åka utomlands, ett barn till.....massor med saker!

Talar vilka språk?
Svenska! Engelska när jag druckit tre glas vin.

Gillar Allsång på Skansen?
Nja.

Senast lästa papperstidnig?
Metro.

Senaste telefonsamtal?
Med Anna, min kompis och även arbetskamrat.

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag?
Vänster

Hur gammal var din mamma när hon födde dig?
32 år.

Vill du ha/ Har du barn?
Ja , jag har barn och ja, jag skulle vilja ha fler barn!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback