Ännu en snodd lista.

Jag tycker att det är kul med listor och kan inte sluta sno dem från andra.

A ) Fyra jobb jag haft:
1. Socialsekreterare
2. Vårdbiträde
3. Hotellanställd alltiallo
4. Gräsklippning och röjnings -anställd hos Vattenfall

B ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:Shit vad svårt, jag skriver fyra filmer som jag kommer på att jag sett mer än en gång.
1. Pulp Fiction
2. Pretty Women (har säkert sett den mer än 10 ggr under 1990-talet9
3. Dirty Dancing (såg den 17 ggr sommaren 1990? )
4.  Fucking Åmål

C ) Fyra ställen jag bott på:
1. Umeå
2. Västerås
3. Västervik
4. Hudiksvall

D ) Fyra TV-program jag älskar att titta på:

Hur skall jag komma på fyra program då jag knappt tittar på tv alls, och älskar känns som ett starkt i ord för mig i dessa sammanhang. Jag skriver fyra program som jag ser följer/ följt senaste tiden.
1. Saras kök
2. Höök
3. Let´s dance
4. One tree hill

E ) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Kreta
2. Paros
3. Teneriffa
4. Goa

F ) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. Min egen blogg
2. Aftonbladet
3. Arbetsmarknadsverket
4. Hemnet

G ) Fyra favorit-maträtter:
1. Tacos
2. Lammfärsbiffar
3. Köttfärssås och spagetti
4. Kyckling i alla dess former

H ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. I ett stort shoppingcenter och ha obegränsat med pengar.
2. I ett varmt land med sol och bad möjligheter.
3. I sängen med maken?
4. En fest med massor med roligt människor och bra musik.


Kommentarer
Postat av: TUBEN

VARFÖR NÄMNER DU INTE VUOLLERIM........?ATT DU HAR BOTT DÄRA......

2007-04-30 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback