Uppdatering.

Nu skall jag uppdatera bloggen, det var ett par veckor sedan.

Vi var hemma i kära norrland under påsken och träffade alla våra nära och kära. Dottern var hos sin farmor själv en vecka innan vi åkte dit. Det hade gått jättebra och hon hade inte saknat oss speciellt mycket. Däremot är hon nu inne i en period då hon väldigt "mammig" och hon var rädd att vi skulle lämna henne kvar i norrland och åkta utan henne hem till NewMill. Veckan i norrland var upp och ner. Jag och maken har haft en jobbig period i vårt äktenskap under en ganska lång tid, enda sedan hans olycka i oktober 2005, och det blir extra märkbart då vi åker i väg hemifrån. Vi försökte dock att prata ut ordentligt under bliresan hem och jag hoppas att det kommer att bli bättre. Jag älskar honom och vill att vi skall hitta sätt att få tillbaka det vi en gång hade.

Som alltid var det roligt att få umgås med alla våra släktingar som vi träffar alldelens för sällan pga. avståndet. Min pappa hade köpt en ny skoter som ser ut som en myra. Förra året var dottern rädd för att åka skoter men i år ville hon inget hellre. Det är kul att se dottern tillsammans med sin jämnåriga kusin de leker så bra med varandra och dottern verkligen älskar honom. Det är kul att se henne med mina andra syskon barn också, synd att vi inte kan träffa dem oftare.

Under ledigheten tränade jag ingenting och åt som vanligt alldelens för mycket. Veckan som gått har jag mest tränat kondition och bara ett styrkepass. I helgen har vi haft kanon väder men pga. att maken arbetar har jag inte haft möjlighet att ta mig ut på en riktig prommis eller löppass. Till veckan blir det andra bullar.

Skall lägga ut lite bilder så småningom. /mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback