3 nya poäng.

Grön och vit
Tillsammans är vi HAMMARBY
I från Södermalm
Vi krigar för vårt lag
och går rakt in i striden.

Du/ Ni IDIOTER som förstör för alla andra Hammarby supportrar genom Din/Era idiotiska handlingar Du/Ni borde, ja ta mig fan skjutas iaf så att ni aldrig mer kan gå på en match igen. Du/Ni förstör för hela föreningen, laget och för supportrarna. Det är idioter som Du/Er som ger resten av Hammarbyklacken dåligt rykte. Fan att några få idioter förstör för alla!!!

Men jag är glad för segern och längtar till derbyt mot Djurgården. Då är mina föräldrar här och det innebär barnvakt och jag kan gå på matchen. När Hammarby vann hemma sist, mot Kalmar, då maken och dottern fortfarande var kvar i Norrland, var jag och såg matchen med kusinerna och kusinhustrun. Vi hade så kul och det är så roligt att gå på fotboll. Förutom derbyt kommer jag dessutom hinna se en hemmamatch till innan päronen/ barnvakten åkt hem, great.

I dag har jag förutom sett fotboll (Canal +) varit i S-tälje med dottern. Vi hade en kanon dag. Jag var först till sjukhuset för att lämna lite blodprover, har med graviditeten att göra. Sedan gick vi ned på stan och handlade lite kläder åt oss båda, åt lunch och så dottern lekte på gågatan. Jag shoppade en ny ögonskugga på Make Up Store. Tänkte lägga ut en bild på den men batteriet i kameran var slut så det kommer bilder i morgon. Jag shoppade också en ny handväska. Det blir inte att shoppa mycket kläder nu då jag är satt på svällning så då får jag shoppa annat...

Jag har även hunnit med en stavpromenad i motionsspåret, 1 h 10 min. Känner mig lite mör i benen efter gårdagens spinning. Jag har fortfarande träningsvärk i armarna sedan träningen i måndags, därav ingen styrketräning i dag. I morgon blir det ben eller rygg beroende på hur det känns i armarna. Innan fotbollen åkte vi och tog ett kvällsdopp i Yngern. Det var skönt i vattnet men det blåste en hel del så det var mindre skönt att stiga upp från vattnet. Dottern var nöjd och ville stanna längre så jag lovade henne en dag på stranden i morgon om det blir bra väder.

Efter regn kommer solsken.
/mk

Kommentarer
Postat av: TUBEN

Det finns gått om idioter i 08 området,så det är bara att slå ihjäl alla

2007-08-02 @ 08:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback