Dax för en lista.

Lista, snodd från http://flippaut.blogg.se

Namn:
Marie
Födelsedag: 6 februari
Hemstad/samhälle: NewMill
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Original: Råttfärgat, numer även en hel del grått, döljer eländet med ljusa slingor
Längd: 170 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Gift
Stjärntecken: Vattuman
Skostorlek:  37/38
Skor i dag: Började med mina svarta ?lågklack? men fick skavsår och bytte till mina sandaler med pärlor på. Avslutade dagen med mina löpar NIKE.
Svagheter: Dåligt tålamod, pratar lite för mycket ibland.
Rädslor: Ormar, råttor, ensamhet.
Det första du tänker på när du vaknar: Jag måste kissa

Antal?
Personer du kysst: Tillräckligt många
Haft sex med: Tillräckligt många
Syskon: 3
Piercings: Nej.
Tatueringar: Ja, två stycken.

Favorit...
Mat: Oxfilé
Sport: Fotboll
Djur: Häst
Glass: Magnum Yoghurt
Godis: Dumle, Romerska Bågar, Twix, CHOKLAD!!!
Låt: Många.
Nummer: 6

Har du någonsin...
Varit kär? Ja.
Blivit dissad? Ja.
Rymt hemifrån? Nej.
Föreställt dig ditt ragg naken? Ja.
Sovit utomhus? Inte under bar himmel men i tält.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? En hel del?
Använt droger? Nej.

This or that...
Cider eller öl? Cider
Mc Donalds/Burger King? Inget av det, föredrar MAX.
Kärlek eller sex? Både och.
Jordgubbar/blåbär? Jordgubbar
Kött/veg? Kött
Tv/film? Film

Kan du...
Gå ner i splitt? Nej, men kunde det nästan när jag var tonåring.
Blåsa en bubbla? Ja.
Nudda näsan med tungan? Nope

Är du...
Kär i någon? Ja
Om ja, vem? Maken
Glad? Ja, ibland.
Arg? Ja, ibland.

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? Dottern
Du pratade med? Dottern
Du smsade med? Maken
Du kramade? Dottern
Du skällde på? Maken
Du såg? Dottern
Du sov med? Dottern

Senast du...

Skrattade? Idag
Grät? I fredags när jag och maken tjafsade.

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster?  Mörker
Lyssnar du på musik nu? Nej.
Om ja, vad?
Vad har du på dig? Myskläder

Har du...
Blivit kallad hora? Ja, av Boven i Byske förra sommaren.
Ljugit om din ålder? Jaaaaa klart
Bråkat utan anledning? Ja, för många gånger.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Nej
Rökt? Nej
Shoppat? Jaaaaaaaaaa
Motionerat? Ja, nästan varje dag.
Solat? Ja
Pussats med någon? Gör jag varje dag.
Pratat i telefonen mera än i 60min? Ja.
Kan du lita på? Maken
Vet allt om dig? Ingen
Längar du efter? Helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback