Förlust, igen.

Ja, det blev ingen derbyfest i går! Jag var på matchen tillsammans med min mamma och det var trevligt men det var inte kul att Hammarby förlorade och dessutom gick Djurgården upp i ledning i och med segern i går. Innan matchen mot Örebro köpte jag ett par gröna örhängen som skulle vara ett par matchdagsörhängen men nu kommer jag sluta använda dem då de hittills bara fört otur med sig. På söndag då vi möter Halmstad kommer jag att välja ett par andra, kanske vita. Det blev även förlust i tifomatchen, iaf enligt min mening. Jag gillar inte kaostemat som Bajenklacken körde, det ser bara fånigt och barnsligt ut. Nej, jag måste faktiskt erkänna att Djurgårdsklacken hade lyckats mycket bättre. Sedan så tycker jag att det är så patetiskt att klacken kastar in bananer på målvakten, var finns humorn i det???

Nej, nya tag inför söndagens match, då jävlar ska det bli seger!

I går hann jag med ett styrkepass på förmiddagen, bröst och axlar. Jag varvade övningar med 2 pulshöjande konditionsövningar på 10 minuter var.

I dag har jag promenerat med stavar i motionsspåret i 1 h och 10 min. Får se om det blir ett strykepass i kväll, har inte bestämt mig ännu. På eftermiddagen har jag, dottern och mormor varit på stranden tillsammans. Nu är det snart middag.

/mk


Kommentarer
Postat av: TUBEN

Det var visst derbystämning på råsunda dif vann ju,å du använd dina gröna örhängen hela hösten.

2007-08-15 @ 07:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback