Förlust.

Ja, det blev ingen ny 3 poängare i dag, fuck! Det var första gången som Alva var med på fotboll och det gick iaf jättebra. Hon var duktig och inte ett dugg gnällig trots att det innebär att vara still i 90 minuter. Hon sjöng med i sångerna och sjunger nu mer också Det är vi som är HAMMARBY! Nu ska hon få följa med till Söderstadion också. Trots förlusten idag vann vi iaf matchen på läktarna, vi hade bortamatch men syntes och hördes mest ändå!

I dag har det varit vilodag för mkfitness Jag har sjuk träningsvärk i min ben efter gårdagens benpass. Jag kan inte röra mig utan att det smärtar i framsida lår. Hoppas att det känns bättre i morgon så att jag orkar ta mig till gymmet för att köra ett armpass.

I natt arbetar maken sin sista natt för denna vecka och en veckas ledighet väntar, underbart. Vi har pratat om att åka till Kolmården någon dag vi får se hur lusten faller på.

Nu ska jag lägga mig och sova bredvid min underbara dotter som efter denna sommar inte kommer att vilja sova i sin egen säng mer...

/mk, en glad Hammarbysupporter trots förlusten!

Kommentarer
Postat av: TUBEN

Ingen gråter för att bajen förlorar.Men dom kanske kommer igen?????

2007-08-07 @ 14:54:31
Postat av: Sara

japp det var så att en bajenkille önskade färg den gången...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback