Kolmården.

I går var vi till Kolmårdens djurpark. Ja, visst var det väl kul men jag tycker att det stället är lite överreklamerat. Det blev mycket promenerande och dessutom var det väldigt varmt. Djuren var trötta och de flesta låg och sov. Dottern ville bara se på tigrarna och blev nöjd när hon fick se dem. Dock somnade hon när vi satte oss i bilen för att åka i safariparken och missade därmed girafferna och lejonen. Maken som aldrig annars fotar varken dottern eller sin fru fotade typ 100 bilder på olika djur???

I måndags körde jag triceps och axlar, 2 övningar sedan 10 min cross trainer, 2 övningar och sedan 10 min cykling. Gick också en stavpromenad efter middagen. I går blev det ingen träning förutom all promenad på djurparken. I dag har jag gått en stavpromenad med inslag av intervall träning, ökade tempot och därmed pulsen i 500 m och gick i "vanligt" tempo i 500 m osv. Jag har äntligen fått igång min pulsklocka igen, batterierna har varit slut i sändarbältet i nästan 1 år. Det är kul att använda pulsklockan som verktyg vid träning och nu längtar jag efter att springa, men det får vänta tills graviditeten är över.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback