Shopping.

Handväska

Här är min nya handväska som jag köpte på HM i veckan.  


Örhängen

Två par örhängen också från HM.

Halsband

Halsband och örhängen från Glitter, som jag shoppade i Skellefteå tidigare i sommar.

Alvas glasögon

Under shopping turen i veckan hittade Alva dessa coola glasögon på Lindex, de kostade 20 kr. Jag lovar att jag ska fota henne med dem på sig och lägga ut bilden.

Body Butter

Min nya drog, Brazil Nut, Body Butter från Body Shop. För extra torr hud. Innan jag började använda den fjällade jag över allt på kroppen, redan efter två dagar med denna kräm var jag mjuk och len. Jag blev lika torr i huden under min förra graviditet och då hittade jag ingen hudkräm som jag trivdes med, så jag är glad att jag prickade rätt vid första försöket denna gång.

Jag försökte att fota min nya ögonskugga men det blev bara suddigt. Jag är inte så duktig på att knäppa bra bilder, vilket syns på bilden ovan. Ni får nöja er med dessa shoppingbilder så länge.

/mk

Kommentarer
Postat av: Bloggdesigner

Hejsan!
Vill du ha din blogg fixad? Mejla eller adda mig på [email protected] (det är självlart gratis!)
Kram Bloggdesigner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback