Träning är livet.

I dag sa min make till mig att jag är som en helt annan person nu när jag återupptagit träningen. Jag är glad, trevlig och full av energi. Det är extra kul att även han märker skillnad för då vet jag att han stöttar mig i min träning och att jag ägnar många timmar i veckan åt det.

I dag har jag kört ett ryggpass + 2 övningar bröst. Jag körde två övningar och sedan 10 min. tung promenad på bandet, 2 övningar och sedan 7 min. cykling (puls 150) och till sist två övningar innan jag avslutade passet. Jag är ju som sagt lite otränad nu och tar det lite lugnt med övningarna och dessutom måste jag försöka hålla tillbaka och inte ta ut mig som jag brukar med tanke på vad som växer i magen på mig. Jag glömmer lätt bort det och ökar vikterna som vanligt. Det var precis likadant när jag väntade dottern men som tur är föddes hon ju välskapt och mår fortfarande bra...

I kväll har jag varit på stavpromenad 5 km. Det gick mindre bra pga. att det vred om i min mage och jag fick hoppa in i en skogsdunge...????

Nu skall jag fixa en smoothie och dricka innan jag kryper ned i sängen bredvid min älskade dotter.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback