Tredje raka förlusten.

Jag åkte in själv och såg Bajen mot Halmstad i går kväll. Bajen spelade skitdåligt och det var ingen rolig match att se. Detta trots att jag inte hade på mig mina "Bajenörhängen"! Det är tungt att vara supporter i motgång men jag citerar dagens krönikör i Aftonbladet
"Älska mig mest när jag förtjäntar det minst för det är då jag behöver det mest".
Och det är väl precis så det är att vara en sann supporter, det är nu Bajen behöver som mest stöd och det får dom iaf av oss i familjen K.

I går bestod träningsdosen av en stavpromenad i motionsspåret men inriktade mig på backträning. Upp och ner, upp och ner osv. Rejäl pulshöjning i backarna. Jag kom upp i 1 h 15 min, medelpuls 141, 509 kcal. I dag börjar min gravidyogakurs, längtar. Jag hoppas jag hinner med ett styrketräningspass innan.

Har lämnat dottern på dagis, hon skulle få stanna och äta där i dag och var hur glad som helst för det. Jag ska passa på och laga lite matlådor under tiden.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback