Arbetskompisar beskriver mk!

I måndags hade vi vår sista handledning för året och jag kommer inte vara med på någon mer eftersom jag skall få en bebis och vara föräldraledig under året 2008. Som ett litet avsked fick mina arbetskompisar men hjälp av Nallekort beskriva mig. Ni som arbetar inom socialtjänsten begriper säkert med en gång vad nallekort är, för er andra kan jag berätta att det är ett "verktyg" vid tex. samtal med barn. På korten finns en bild och ett ord, tex. en glad nalle och ordet är glad. Här följer de ord som de beskrev mk med:

  • KLOK
  • PÅLITLIG
  • SPORTSLIG
  • ENERGISK
  • ÄRLIG
  • BESLUTSAM
  • ANSVARSTAGANDE
  • ÖPPEN
  • BESTÄMD
  • FÄRGSTARK
  • SJÄLVSTÄNDIG
  • AVSLAPPNAD
  • ORDNINGSAM
  • BEGÅVAD
  • STÖDJANDE
  • OMTÄNKSAM
  • LÄTTSAM
  • GLAD
  • MODIG

Synd att min make inte förstått att jag är så bra och ändå har han haft 10 år på sig...
Jag kommer att använda mig av dessa ord vid nästa löneförhandling...
Tack till mina arbetskamrater som uppskattar mig... för det är det ingen annan som gör!

/mk


Kommentarer
Postat av: Maken

Det förstod jag rdan för tio år sedan, men jag visste inte vad "Nallekort" var för något förrän nu då du berättat vad det är. Dessutom trodde jag inte att man var tvungen att använda sig av sådana. :)

Jag fyller gärna på listan med: Älskvärd, Snygg, Rolig, Trevlig, Social. Jag kan göra listan längre men jag måste spara några så att jag ite står där helt mållös en vacker dag.

Puss, Jag Älskar dej.

2007-12-14 @ 06:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback