God Jul.

Vilken lugn och fridfull jul familjen "BadElectricForest " haft. Maken gick av sitt skift på julaftonsmorgonen och sov fram till lunch. På förmiddagen var jag och dottern till kyrkan, ja det är faktiskt sant. Julkrubban kläddes eller vad man nu skall kalla det. Jag kände mig verkligen som en god mor som tog med mig dottern till kyrkan... När maken vaknat och vi ätit lunch åkte vi till Salem där vi firade resten av julafton tillsammans med familjen Nilsson och deras släkt. Det var mycket trevligt, jag är tacksam över att vi får vara tillsammans med dem då de är den enda familj vi liksom har här nere. Dottern var nöjd över alla julklapparna och inte så rädd för tomten som hon var i fjol dock tordes hon inte krama honom.

I går, juldagen, var en slappar dag. Vi var hemma hela dagen och tog det lugnt. Jag hann med en stavprommis i Oxvreten och så var vi ute med dottern och lekte. I dag har vi varit på mellandagsrean och handlat en mic åt dottern som maken kopplade in i stereon som hon fick ta upp till sitt rum. Hon har sjungit hela eftermiddagen och kvällen och är jätteglad över sin julklapp. Hon sjunger samma repertoar om och om igen. Det är förutom Astrid Lindgren sånger, Benjamin Ingrosso och Zlatan låten som en liten kille sjöng förra sommaren. Hon fick också en discolampa i julklapp och den skall vara på när hon har uppträdande.

I kväll bakade vi pizza och det smakade super gott. I morgon ska jag jobba och TRÄNA. Jag har inte varit på gymmet sedan förra torsdagen så nu är det dax. Jag har varit jättetrött sedan i söndags och somnat på eftermiddagarna och det är inte likt mig. Nu känner jag mig lite piggare och hoppas att jag orkar med ett strykepass i morgon, som det känts sista dagarna har jag inte orkat med någon styrketräning. Kanske det har att göra med att jag är gravid i vecka 36 eller vad tror ni????

/mk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback