Grov tabbe på jobbet...

I dag har jag varit ledig och i går var jag på resa till ett  behandlingshem så jag har inte varit på jobbet sedan i tisdags. I kväll ringde Malin och vi pratade på om lite ditt och datt. Hon nämnde lite kring hur arbetsdagen hade varit och berättar om att ngn. på jobbet har glömt att ta upp en anmälan som ringdes in under förra veckan och att de inte visste vem det är som gjort en sådan grov miss. DET ÄR JAG!!!! Shiiiiiiiiiiiiiit, en sådan miss får man inte göra i mitt arbete, så fort hon började prata om det kom jag på vad det handlade om och att jag totalt glömt bort att skriva ned det och lämna till vår mottagningsgrupp. Jag har världens ångest och vill att det skall bli fredag nu så att jag får erkänna mina synder och ta på mig skulden för det som hänt så att ingen annan behöver göra det. Dessutom var det en ganska allvarlig anmälan, fan mk nu är det nog dax att sluta arbeta helt!!!

Kommentarer
Postat av: sus

Ta det lugnt, du är också människa precis som alla andra. Det löser du på fredag. Ni i ert yrke är inga robotar om du trodde det. Skönt att du inte har gått upp så mycket och att bebisen mår bra. De som tjatar om din träning och vikt är bara avundsjuka. Önskar att jag var sån, gick upp 30 kg och barn som vägde 4 kg vid födsel. Spelar ingen roll ut, kommer de alltid och jävligt trotsiga blir de också
kram Susanne

2007-12-07 @ 11:16:35
Postat av: johannaL

Shit happens!!! Även den bästa kan fela! Hoppas att det löst sig så du kan andas ut i helgen! kramar j

Postat av: Tarja

Även solen har sina fläckar! Förstår att det känns hemskt men försök att skaka av dig. Det tjänar inget till att gräma sig. Du är ändå en av de bästa soc-tanterna som finns! Kram Tarja

2007-12-09 @ 09:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback