Ultraljud nr 2.

I dag har jag varit på ett extra ultraljud för att uppskatta bebisens storlek. Detta då Alva var liten vid födseln, (2690 gram och född i vecka 39+4) samt då jag inte gått upp så mycket i vikt denna graviditet. Jag har inte känt mig ett dugg orolig för att bebisen inte skulle må bra eller vara för liten och jag fick det bekräftat idag. Doktorn sa att bebisen är normal för tiden och att det inte finns ngn. som helst anledning att vara orolig för att den skall vara för liten. Han sa också att alla inte behöver få stora barn och att jag bara skall vara tacksam för att jag inte är en av dem. Detta känns bra och nu behöver ingen vara orolig för att jag fortfarande tränar och inte har gått upp speciellt mycket i vikt, så det så!!!

Jag har börjat att fundera på att göra klassikern, men vill få någon med mig. Finns det någon som är intresserad så säg till mig. Jag tänkte att jag skall börja med Lidingöloppet till hösten och sedan göra de tre andra grenarna under 2009. Det enda som jag oroar mig för är skidåkningen, jag är totalt urkass på att åka längdskidor. Sist jag provade var under påsken 2006 och då föll jag i första nedförsbacken och resterande nedförsbackar satte jag stavarna som broms framför mig. Jag fegar totalt ut när det blir lite fart. Men jag får planera in två veckor i Norrland under början av året 2009 och träna järnet på längdskidorna.

Så ni som känner att ni har lust att hänga på mig i mina planer säg till....

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback