60-årsfest.

Jag och maken har fyllt 30 år och det firade vi med en gemensam fest under helgen. Dottern åkte bort med mormor och morfar, det var liksom ingen barnvänlig fest. Vi lånade en lokal på området och vi blev 25 personer på festen. Vi bjöd på grekisk mat och alkoholhaltig dryck, vilket visade sig tydligt ju mer klockan blev. Vi drack, dansade och hade trevligt. De som var där var våra syskon, bästa kusinerna med respektive, bästa arbetskamraten, betydelsefulla barndomsvänner, goda grannar.

Vi fick många fina presenter. Tack alla som kom och uppvaktade oss och tusen gånger tack för alla fina presenter.

På torsdagen anlände makens syskon och på fredagen två av mina bröder. Vi började festande redan på fredagen vilket går att se av de två första bilder.


carola och fredrik
Min favoritsvägerska och makens bror som är norrlandspatriot.


marie, krister, ulf
Jag med två av mina bröder på fredagen. Vem var mest onykter??? I love u guys.


Bilder från festen.

marie och hella
Jag och Helenin på dansgolvet.


Hella
Helenin, the dancing queen.



ulf
Big brother.



Fredrik
"Vad tänker du på Feffe?"
"Jag, tänk på garaget"



niclas
Makens broder alias Jonathan Edwards.


Marcus dans
Maken svingar sina lurviga, bakom honom Bobo the man, the myth, the concept.


lena


" My Cousin of Sweden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback