Bajen-Kenta

Just idag är jag stark, just i dag mår jag bra...
Jag har väntat så länge på just denna dag, vad skönt att den äntligen kommer...

(Text från en låt med "Bajen-Kenta" )
Låten är skitdålig men min man har den ned laddad i sin mobil och jag brukar låna den när jag promenerar,. Kentas låt kommer direkt efter en favoritlåt så jag blir tvungen att lyssna på Kenta fastän jag tycker att både låten och sångaren är asdålig, trots att han var Bajare.

I morgon är den 1 mars och det är då jag kliver på min nya tjänst som vikarierande gruppledare på heltid. Det känns bra och spännande, ångrar mig inte. I dag blev det även klart med vem som kommer att vara den tredje gruppledaren i vår grupp och det gjorde mig mycket glad och lättad att det blev just den det blev. Tack E för att du tackade ja till tjänsten. I morgon börjar även vår nya enhetschef vilken jag aldrig har träffat så det skall bli spännande och se vem hon är. Vår grupp är dessutom mitt uppe i en flytt till nya lokaler och det är tre nya på väg in i gruppen och två nya har redan börjat så det händer mycket på arbetet just nu.

I dag har jag cyklat på motionscykeln 40 min innan frukost och på kvällen var jag ut på en promenad med dottern som åkte på sin bob. Det var väl än en gång mammas behov som styrde men hon tyckte att det var kul att få gå ut en stund på kvällen och hon fick faktiskt välja mellan att åka vagn, pulka eller bob.

I går körde jag bröst och axlar på fm och 45 min cykling på kvällen. I morgon blir det benträning.

Apropå Bajen-kenta och schlagertider så tror jag faktiskt att Kentas låt var med i melodifestivalen ett år och att han kommit sist. Om jag inte minns helt fel så hade han på sig en tröja där det stod; 69- try it, you will like it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback