Mor och far.

I går kom min mamma och pappa till oss på besök. Dottern är överlycklig över att mormor och morfar är här, hon har längtat i flera veckor. När jag ser hur glad hon blir över att träffa dem så får jag dåligt samvete över att hon får träffa dem så sällan. Men jag skall inte ha dåligt samvete för det, jag har nog dåligt samvete över många andra saker när det gäller dottern. Det ständiga dåliga samvete som man har som förälder. Tex. dottern blev sjuk i onsdags, jag hämtade henne från förskolan strax innan lunch. Hon var hemma dagen efter också men med sin pappa, jag arbetade. Jag fick dåligt samvete över att jag återigen valde att åka och jobba när hon var hemma och sjuk. Plikten framför allt, typ. I dag har hon fått vara hemma med mormor och morfar och nu duger jag inte ens längre...nu är det bara mormor som gäller. Jag får inte läsa saga, byta blöja etc.

Träningen går utmärkt. Efter förra veckans träningsvärk i ryggen beställde jag en massage tid och känner mig nu ok. Har vilat ryggen fram till idag då jag körde ett rygg och baksida axlar pass. Har inte ont nu förutom en skön känsla av träningsvärk. Körde ett hårt benpass i går och har en härlig tröttshetskänsla i benen idag. I morgon skall jag vila och på söndag blir det nog ett cardio pass. Jag saknar en träningspartner. Jag drömmer om att kunna tävla någon gång men vill ha någon med mig.

Seriös tränings och kostpartner sökes.
Ålder:
20-45
Kön: Kvinna
Intressen: Seriös styrketräning, kost, morgonpromenader, familjeliv,
Yrke: Spelar ingen roll.
Nationalitet: Spelar ingen roll, men ett krav är att kunna svenska eftersom jag själv inte kan något annat språk och inte heller har förmågan att lära mig.
Ort: New Mill, Södertälyeeh eller huvudstaden.
Vid intresse: Kontakta mkfitness.


Kommentarer
Postat av: Buster

Grattis!
Jag ville vara först här.

Nu ser du, det är int så farligt som du trodde.

Postat av: TUBEN

GRATTIS

2007-02-06 @ 07:49:56
Postat av: Sara

Här saknar jag lite inlägg!! Du verkar ha fyllt år oxså så jag säger Grattis!! =)

2007-02-08 @ 09:47:45
URL: http://sh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback