Solstrålen min.

alva

Min älskade dotter. Här är hon på väg till sitt jobb, hon säger att hon jobbar i Södertälje.




alva tränar
Solstrålen, under ett av våra träningspass hemma på övervåningen. Varje söndag när maken arbetar brukar jag och dottern träna. Hon hejar på mig och ser till att jag får vatten. När jag lyfter vikter vill hon också göra det och när jag gör armhävningar eller situps gör hon också det. Tror ni att föräldrar påverkar sina barn???



alva+morfar

Dottern med morfar. En hel kväll lekte de med snutte på huvudet.

alva+ mormor
Dottern och mormor bakar mjukkakor. Hoppas att dottern lär sig eftersom hennes mamma inte kan. Mormors mjukkakor är delikatess.

Har varit dålig med bloggande sista tiden men det har varit fullt upp. Mina päron har varit här i två veckor och åkte hem igår och så har vi ju haft fest och flera av fest deltagarna bodde hos oss. Alltid när jag träffat/ umgåtts med våra syskon kommer jag in i en liten depp period. Jag saknar dem redan och känner att jag skulle kunna flytta upp till norrland med en gång. Men det är bara att hålla ut eftersom att jag vet att efter ett par dagar är allt som vanligt igen.

I dag har jag varit hemma med dottern. Hon har haft feber sedan i måndags men varit hemma med mormor och morfar tills idag. Hon har varit piggare idag och hoppas hon är feberfri i morgon. Jag skall vara hemma med henne i morgon också, vilket är skönt. Dels är det roligt att vara med henne men jag har inte heller någon lust att gå till jobbet. Orkar inte gå in på varför, men det handlar inte om att det är för mycket att göra eller att klienterna varit extra jobbiga.

Har varit och stryketränat i går och idag. Känns bra att vara i gång igen efter helgens festande. Jag mår så mycket bättre när jag tränar och äter bra. Körde mina favorit muskelgrupper idag, triceps och biceps. Hur roligt som helst att träna. Hoppas komma igång med morgonpromenaderna till veckan då maken är ledig.
/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback