Året 2006.

Har snott denna lista av http://sh.blogg.se

Året 2006.

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?
Var på två tjejresor med mina vänner. I maj till Jönköping och i oktober till Örebro, mycket trevligt med fest och åter fest.

Fick någon i din närhet barn?
Nej.


Dog någon i din närhet?
Nej.


Vilka länder besökte du?
Inget förutom Sverige, där vi kuskat 100-tals mil med bil och flyg, stockholm-norrland tor.


Vad skulle du vilja ha 2007 som du saknade 2006?
Högre lön. Mer kärlek.


Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

11 augusti, min dotters två årsdag.


Vad var din största åstadkommelse?
Erbjudande om vikarierande gruppledare

Vad var ditt största misslyckande?
Att vara blåögd och lättlurad.

Vems beteende förtjänade att firas?

Mamma och pappa som alltid ställer upp.
Svärmor som alltid ställer upp.

Familjen i Salem som ALLTID ställer upp.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg?
Min makes när han glömmer bort att tänka på mig och hur jag mår.


Var tog det mesta av dina pengar vägen?
Shopping av kläder, skor och månadsmagasin


Vad gjorde dig jätte, jätte, jätte exalterad?
Sommaren och all shopping under året.


Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2006?
Shakira, hips don´t lie

Bästa skivor 2006?
Upptäckte Eskobar på nytt, köpte tre av deras skivor.


Vad önskar du att du hade gjort mer av?.

Yoga och pilates.

Vad önskar du att du hade gjort mindre av?
Stressa och städa

Hur firade du jul?
I Byske med familjen, svärmor, mamma, pappa, makens syskon med familjer. Mycket trevlig jul med god mat och bra sällskap. Tack för gästvänligheten på Ytterstfors.

Blev du kär under 2006?
Jag blev kär i min make för länge sedan och är fortfarande kär i honom.

Favorit TV-program?
Kronprinsessan, serie som gick i början av året.
Idol i slutet av året.

Vilken var den bästa boken du läste?
Kommer inte ihåg men har läst ett par pocketböcker under året som inte är värda att nämnas.

Bästa filmen?
Har egentligen inte sett någon speciellt bra, mest Beck filmer.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Inget, förmodligen den tråkigaste födelsedag i hela mitt liv. Min man köpte ingen present och dessutom åkte han ambulans till akuten och allt handlade om honom på min dag. Hoppas att nästa födelsedag blir bättre.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?
Mer sex


Hur skulle du beskriva din stil 2006?
Mycket förändring, från sporttjej till högklackat. Har under året blivit mer och mer intresserad av kläder och har bytt stil, men är fortfarande en sporttjej ibland.

Hur höll du dig från att bli galen?
Träning och åter träning.

Vilken politisk fråga gjorde dig upprörd?
Valresultatet, alliansens budget.

Vem saknade du?
Under första halvåret min friska make. Under hösten, min mamma.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Ny person, ja det måste nog  vara min arbetskompis Anna som började på mitt jobb i  januari.

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2006.
Att vara noga med vilka personer jag anförtror mig åt.  

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj Marie
Kul att bli omnämnd i din lista! Hoppas att ni får en riktigt skön helg. I mogon bli det party i storstan för oss, det blir kul att komma ut på lite äventyr. Hälsa övriga familjen. Kram Anna

2007-01-12 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback