Gravida kollegor.

Två av mina kollegor är gravida och ju mer deras magar börjar synas känner jag att jag också vill ha en bebis. Dottern är två år och sex  månader och vi hade planerat att skaffa ett till barn och att den skulle vara leverans klar under år 2007. Av olika anledningar har vi bestämt oss för att vänta. Först var det pga. makens tragiska olycka i oktober 2005. Slutet av det året och första halvan av år 2006 var en jobbig period för familjen och vi kände både två att det inte var läge att planera för ett barn till just under den perioden. Under hösten 2006 bestämde vi oss för att köra på och hoppas på en befruktning, men så helt plötsligt fick jag erbjudandet om att vikariera som gruppledare och när jag bestämde mig för att ta det kom vi överens att vänta ytterliggare med utökningen av familjen. Jag känner att nu när jag tackat ja till tjänsten vill jag göra det till 100 % och inte bli gravid mitt upp i det. Jag ångrar inte vårt beslut och vet att vi har många år kvar innan vi blir för gamla för att skaffa fler barn, men nu när jag ser de växande magarna på jobbet längtar jag mer och mer efter ett till barn.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Marie
Go for it! Alllting ordnar sig till slut eller hur. Synd att vi inte hann matcha våra graviditeter, hade varit skoj att vara föräldralediga samtidigt. Ha en mysig helg med Alva och dina föräldrar.Kram Anna

2007-01-31 @ 19:10:43
Postat av: TUBEN

KÖR HÅRT MARIE DET DU BEHÖVER ÄR MERA MJUK SEX....SEN BLIR DET SÄKERT EN BULLE I UGNEN......

2007-02-02 @ 08:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback