Vuxentest.

Vuxentest som jag stulit från

http://skruvad.blogspot.com



Det med fetstil är mina vuxenpoäng!

Körkort

Bil

Matservis

Soffbord

Ica-kort

Hemförsäkring

Eget boende

Fast inkomst

Köksbord

Finglas

Betalkort


Toarullehållare


Duschdraperi


Barn


Sambo/make/maka


Spelar bingolotto

Tippar på lördagar

Internetbank


Organiserat skafferi

Färsk mat i kylskåpet


Slänger dina håliga sockar


Går på reklamer på tv

Har fläckbortagningsmedel hemma

Pensionsfond

Sopsorterar


Prenumerar på någon dagtidning

Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning

Letar middagstips


Blir arg när skorna inte står på sin plats

Får majoriteten av post i räkningsform


Har en stavmixer


Äter söndagsmiddag

Försöker att inte svära


Sorterar tvätt

Har en krok i badrummet märkt "Gäster"

Mobilabbonemang


Hemtelefon

Veckohandlar

Medlem i hyresrättsföreningen

Gardiner

Dukar

Överkast

Kuddar för prydnad

Fler än 5 kryddor hemma


Fruktskål på bordet  


30 vuxenpoäng
av 45 möjliga. Jag tror resultatet blir att jag är vuxen...i alla fall på papperet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback