Semester.

Ja, då är semestern här, som jag har längtat. Först är jag ledig i fyra veckor, jobbar tre och sedan föräldraledig i tre veckor. I morgon flyger jag och dottern till Luleå. Maken får stanna hemma och arbeta en vecka till sedan kommer han också upp.

I går var det Telgedagen i Södertälje och dotterns största idol Benjamin Wahlgern-Ingrosso rev av två låtar på torget i Södertälje. Snacka om en tjej som var lycklig, dessutom fick hon en kram av honom efteråt. Ett par timmar senare stod Markoolio på scenen och dottern sken som en sol när hon fick se honom också. Hon gillar hans senaste låt "Ingen sommar utan reaggie" och brukar  gå och sjunga den, speciellt detta
 ...dricka hemkört och cola...!!

I dag har det regnat hela dagen här i New Mill, boring. Jag har inte varit ut på hela dagen förutom när jag åkte till gymmet. Det har inte blivit så mycket träning senaste tiden pga. att jag varit fruktansvärt trött och ur form. Tänkte ägna mig åt långa promenader och mycket vila under semestern.

Jag kommer inte att uppdatera bloggen under semestern uppe i norrland, så detta blir sista inlägget för en tid. Men håll ut när jag är tillbaka igen kommer jag att skärpa mig och uppdatera oftare.

Take care./mk

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hej!
Jag har hittat till din blogg, kul att läsa.
Hoppas allt är väl med er.
Jag skulle vilja att du mailar upp eller skickar en cd med alla kort som ni tog från bröllopet!
Tack och kram från faster

2007-07-23 @ 18:05:03
Postat av: Erica

Hej! Börjat jobba igen? Sr fram emot nästa uppdatering... :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback