Bakfull.

I går var jag på fest med T och M. Vi var först hemma hos T och åt god mat och drack vin. Sen åkte vi till Hamnmagasinet och dansade. MK drack sammanlagt ungefär ½ flaska röd vin, 2 smirnoff ice och en drink, mellan klockan 19.00- 01.00. Jag kände mig inte speciellt onykter när maken hämtade mig vid 2-tiden och tycker inte att jag drack för mycket. Trots detta vaknade jag med en känsla av att huvudet skulle sprängas i tusen bitar. Jag klarade inte av att stiga upp ur sängen förrän klockan 17.00. Så här har det varit för mig senaste året när jag har druckit alkohol och det är inte värt det. Jag hade kunnat förstå att jag blir så bakis om jag dricker mig rejält full men det är ju inte så. Alla jag känner säger att det beror på att jag dricker röd vin och att jag skall sluta med det. Men vad skall jag då dricka, det är ju röd vin som jag tycker om. Jag gillar varken vitt vin eller öl. Nästa fest, om det blir någon, skall jag nog prova att dricka vitt vin för att se om min dagenefter blir annorlunda. Hur som helst var kvällen trevlig och jag gillar verkligen att umågs med T och M och jag är glad för att jag lärt känna dem.

I dag har det inte blivit någon träning...och inte i går heller. I går var jag i Stockholm och klippte mig och gjorde slingor. Nu kan jag bli kallad Blondie. Jag passade på att gå runt och shoppa i Stockholm nu när dottern inte är hemma. Eftersom att det var "löningslördag" var det sjukt mycket folk på varenda affär och köerna till provhytterna och kassan var enorma, detta hindrade dock inte mk. Maken åkte hem med ett tidigare tåg efter att vi ätit lunch men jag stannade kvar och shoppade på egen hand, brukar fungera bästa så, ingen som stressar mig eller påpekar att jag gjort av med för mycket pengar.

Jag saknar dottern enormt mycket nu, idag har jag legat i hennes säng ett tag luktat på hennes kudde och gose djur. Jag längtar sjuk mycket till fredag då vi åker upp till Byske och återförenas med vår solstråle.

Kommentarer
Postat av: TUBEN

Du dricker för mycke därför blir du bakis......

2007-03-26 @ 10:54:58
Postat av: Sara

Är du bakfull än Marie?? *ler*

Postat av: Maggie : )

Hejsan min älskade faster :)
vi ses ju snart, då får jag äntligen träffa er och alva K. : )
Saknar er otroligt mkt.

2007-03-30 @ 13:30:03
Postat av: Anonym

Är glad över o fått lära känna dig också!! =) /T

2007-04-22 @ 15:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback