Ingen dotter hemma.

Ja, då var det åter helg och jag har inte tagit mig tid att uppdatera bloggen på hela veckan så nu är det dax.

Här hemma på 75:an är det lungt och tyst, jag hör bara diskmaskinen. Solstrålen och lyckan i mitt liv är hos sin farmor i Västerbotten. Hon åkte dit med sin farbror i onsdags och skall stanna där till vi  kommer dit. Vi åker nästa fredag så det blir sammanlagt 9 dagar utan henne. Jag saknar henne och undrar hur jag skall klara mig en vecka till. Jag har tänkt passa på att göra lite olika saker som är svårare att göra när hon är hemma eftersom vi inte har så många som kan hjälpa oss med att vara barnvakt. I morgon åker vi till Stockholm, jag skall klippa mig och strosa runt på stan och i affärer. På kvällen skall jag gå ut och festa med två av mina arbetskamrater, vilket jag längtat länge efter. På söndag planerar jag och maken att gå på bio.  Sedan är det arbetsvecka igen och jag har mycket att göra så jag kommer passa på att sitta över någon kväll. Förutom detta skall jag träna så klart.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback