Personligt med mk.

När grät du senast?
Måste har varit är jag och maken bråkat men kommer inte ihåg när det var sist. Annars brukar jag ha en förmåga att gråta när jag ser film.

Vad är viktigast för dig?
Att min dotter mår bra och att jag är en bra mamma som ger henne trygghet.

Vem är din största förebild?
Vet faktiskt inte, har ingen sådan. Brukar inte tänka på det, det finns många som är mina förebilder men ingen som är större än den andra.

Vad faller du för?
Humor och när någon har "glimten i ögat".
Intelligens och självdistans.

Har du varit nära döden?
Nej, bara svimmat ett par gånger.

Din lyckligaste stund?
1. när min dotter föddes.
2. vårt bröllop.

Vad  är du rädd för?
Ormar och att något dåligt skall hända min dotter.

Vad drömmer du om?
Stort kök, ett till barn, tävla i bodyfitness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback