Rättvisa.

Ja, det blev tillslut Lasse som fick lämna Let´s dance. Rättvisa.

Tänkte jag skulle se något annat på tv i kväll, men det blev att jag satt mig framför dator igen. Jag har liksom slutat med all tv tittning sedan jag skaffade min laptop och blev fast i bloggträsket. Jag läser andras bloggar hela tiden. Det är underhållande att se vad andra pysslar med i sina liv, trots att jag inte har en aning om vilka personerna är. Undrar hur många som läser min egen blogg?

I helgen är en sådan här tråkig helg då maken arbetar, suck. Jag  borde börja bli van vid att vara ensam varannan fucking helg, men det blir jag inte. Det är märkligt att jag saknar honom så är jag annars är ganska less på honom emellanåt. Men ordspråket om kossan i båset funkar nästan jämt. Det finns dagar då jag verkligen undrar om det är meningen att man skall leva med samma person livet ut och så finns det dagar då jag känner att jag inte skulle klara mig en dag utan honom. Det är väl kärlek, då de dagarna då jag känner att jag inte vill leva utan honom är betydligt många fler än de andra dagarna. Ibland får jag så dåligt samvete över att jag är en grinig bitch mot honom, när han alltid är så snäll. Jag älskar honom.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback