Rösta ut Lasse.

Jag ser sällan tv och följer inte många program eller serier till skillnad från min man, han ser typ tv 80 % av sin vakna tid. Det finns dock ett program som jag följt slaviskt detta år och det är Let´s Dance, jag tror att jag bara missat ett program och det var den 9 februari, dagen innan vår 30-årsfest. Jag befinner mig på den sidan som vill att Lasse skall åka ut, visst är han rolig och står för mycket av underhållningen i programmet men nu räcker det. Dessutom vill han själv inget annat än åka ut, så snälla låt honom göra det i kväll. Av de andra som är kvar kan jag inte bestämma mig vem som är mina favoriter, jag gillar dem alla. Men om jag ändå skall välja någon så blir det Martin och Cissi av den anledningen att Martin har en läcker kropp, tänk dig honom med lite choklad på.

Jag önskar mig en Ipod just nu som jag vill använda när jag går mina morgonpromenader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback