Efter bröllopet.

I fredags såg jag och maken filmen Efter bröllopet. Jag kan verkligen rekommendera er att se den om ni inte redan gjort det. Den var mycket bra och innehöll allt en film ska ha enligt mig; bra skådespelare, att filmen får mig att både skratta och gråta, att den inte slutar superlyckligt.

Min favorit BH har gått sönder och i kväll tog jag fram min symaskin för första gången sedan jag fick den för drygt ett år sedan. Min förhoppning var att jag skulle kunna laga BH:n. Det hela slutade med att jag sydde fast nålen med en gång och jag var tvungen att skruva lösa nålanordningen för att få lös BH:n. Jag fick lös BH:n men även små delar som håller nålen på plats som jag inte har en susning hur jag ska få dit igen. Maken kom och skulle hjälpa mig...han fick till det men inte utan dåligt humör och lite slag på maskinen och en evinerligt tjat på mig hur jag kunde skruva lös alla delar utan att lägga på  minnet var de skulle sitta. Nu suckar han och ja, det blir väl inget sex i kväll heller då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback