Frågor! Och svar från mk.

Hittade denna lista hos http://pinglans.blogg.se/ 


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Nyckleknippa? En sådan borde jag köpa.
Vilken svordom använder du mest?
Jävlar, men oftast blir det ett könsord, typ kuken.
Äger du en iPod?
Nej men skulle gärna vilja ha en.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nej
Vilken var den senaste filmen du såg?
Zodiac
Har några av dina vänner barn?
Ja visst
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder, skor och en ny bil.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Nej, inte vad jag vet. Jag är inte lat.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk.
När var senast någon stötte på dig?
I oktober när vi var i Örebro på tjejhelg.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Jag hatar karuseller, men åker fritt fall.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det händer nog
Tittade du på tecknat när du var liten?
Inte så mycket faktiskt.
Hur många syskon har du?
3 äldre bröder.
Äger du några band t-shirts?
Jorå, hade mani på sådana för ett par år sedan, innan jag blev ?modepingla?. Nu används de vid målning och när ja planterar blommor.
När flög du senast?
I november 2006 då jag och dottern var ?hem? till Norrland..
Läser du för skojs skull?
Ja, mest månadsmagasin eller träningslitteratur.
Pratar du några andra språk?
Nej tyvärr men jag önskar jag kunde.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop som är placerad i köket.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Mest planer.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, jag skulle gärna göra en tatuering till och fylla i en som jag redan har.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det är väl trevligt men definitivt inget krav!
Vad har du med dig in på bion?
Minerlavattten och godis.
Vem var din favorit lärare?
Lärare, känns som jag glömt det, för många år sedan jag gick i skola.
Vad har du för väder?
Mulet och 17.0 grader varmt..
Har du en blogg?
Yes.
Vilken är din favoritdrink?
Dricker mycket sällan drinkar, men jag gillar enkla typ med vodkakurant och sprite!
Gillar du din boendesituation?
Ja det gör jag men önskar ett boende med större kök och fler förvaringsutrymmen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6-7 timmar.
Äter du frukost dagligen?
Oja, den missar jag aldrig!
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Oftast.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Det hände nån gång.
Vilken är din favoritfrukt?
Päron och äpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja verkligen.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, det är jag!
Vad var det senaste du åt?

Tacotallrik på Nancys i Södertälje.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet faktiskt inte. Jag vet bara att pappa först sa att jag skulle heta Madelen men så blev det inte.
Gillar du senap?
Nej, usch.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Alla tre, mest mage tror jag.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Vet ej.
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Ja, framförallt dottern.
Skulle du säga att du är trendig?
Nja, inte trendig direkt men mer och mer modeintresserad.
Äger du en digitalkamera?
Ja sedan förra sommaren men är dålig på att använda den.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, oftast.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Vet ej, tror inte jag gråter av böcker snarare av filmer.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Någon form v känslor är alltid inblandade om man har sex.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, inte numer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback