Frågor till er...

som läser min blogg.

Detta är frågor som cirkulerar runt på ungdomarnas bloggar just nu. Ok, jag vet att det är fjortisvarning men what a fuck ta er tid och svara på dem och känn er lite ungdomliga och samtidigt göra mig glad.


1. Vem är du?

2. Är vi kompisar?

3. Hur och när träffades vi?

4. Tycker du om mig?

5. Skulle du kunna pussa mig?

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord.

8. Vad var ditt första intryck av mig?

9. Vad påminner dig om mig?

10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst. Vad skulle det då vara?

11. Hur bra känner du mig?

12. När sågs vi senast?

Kommentarer
Postat av: Donnie


1. Vem är du?
Det funderar jag på varje dag. Mitt namn står säkert under din flicksäng. Bredvid Dobbermans namteckning.
2. Är vi kompisar?
Ja, fast jag skulle inte referera till dig som just det.
3. Hur och när träffades vi?
På skolgården antar jag, eller kanske vid sandlådan som ligger vid gröna längan.
4. Tycker du om mig?
Jadå.
5. Skulle du kunna pussa mig?
Ja, på kinden om jag vore väldigt full och drabbades av någon sorts "men gud vad roligt att ses" eller "hej då ha det bra nu." (full där också)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
Har jag inte fyllt min kvot på just detta tema? Heh.
7. Beskriv mig med ett enda ord.
Omtänksam.
8. Vad var ditt första intryck av mig?
En av de första sakerna jag minns är att vi hade en dispyt i gympasalen, du hotade hämta "brorsan". Så det kan stå mellan "gapig" eller "skvallrig".
9. Vad påminner dig om mig?
U2, NKOTB, Dirty Dancing, Cocktail, en låt av Roxette, NC2U, Fenjal, Smajl, LHF, Voltigegreppet, Guntrum Riesling, tacos, folk som somnar när man ska se film med dem, Trivial Pursuit/Pakter, folk som vänder på skeden när de äter glass, slöa golden retrivers och "VILKEN KÄÄM?".
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst. Vad skulle det då vara?
Jag tror du skulle bli glad av att vakna och vara musikalisk.
11. Hur bra känner du mig?
Vad svårt. Ganska bra. 6.56 av 10. Eller asså, hm nja ok. Jag tror jag känner att jag känner dig bra när vi pratar irl.
12. När sågs vi senast?
Hmm, förra sommaren eller sommaren 2005.

2007-05-25 @ 22:04:50
Postat av: T

1. Vem är du? T
2. Är vi kompisar? Det hoppas jag.
3. Hur och när träffades vi? I september 2005. Snart två år sen (!!!) då du började i vår arbetsgrupp.
4. Tycker du om mig? Alla gånger!
5. Skulle du kunna pussa mig? Nog för att du är jävligt snygg o allt, men... hmmm.... njaaa
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord. Rak
8. Vad var ditt första intryck av mig? Oj vilka muskler!!! var riktigt avundsjuk...
9. Vad påminner dig om mig? Två låtar: "Hips don´t lie" med Shakira och "Boten Anna" med Basshunter. Kanske ska lägga ut några fina filmklipp på min blogg förresten.... ;)
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst. Vad skulle det då vara? Ett gym
11. Hur bra känner du mig? rätt så bra och jag är glad över att känna dig och över att ha dig som arbetskamrat!
12. När sågs vi senast? för ca sju timmar sedan

2007-05-29 @ 22:08:11
Postat av: Emma

1. Vem är du? Emma
2. Är vi kompisar? Ja
3. Hur och när träffades vi? En iskall vinterdag i Umeå, januari 1998.
4. Tycker du om mig? Ja absolut
5. Skulle du kunna pussa mig? Ja
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Majsan, därför du är värd det!
7. Beskriv mig med ett enda ord. Solros
8. Vad var ditt första intryck av mig? Stroppig och mallig men jag bestämde mig tidigt för att jag skulle bli din vän!
9. Vad påminner dig om mig? Blider från Indien är vanliga i mitt huvud, nämnar inga speciella händelser...
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst. Vad skulle det då vara? Jag skulle betala din studieskuld
11. Hur bra känner du mig? Tillräkligt bra
12. När sågs vi senast? På din och M´s fest i februari. Hoppas att vi ses i sommar.....

2007-05-31 @ 09:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback