Helg, igen.

Tack och lov för att det blir helg en gång i veckan. Känner mig fortfarande mycket less på att arbeta och hittar ingen inspiration alls till mitt arbete just nu.

Jag vill:
Vara ledig, umgås med familjen, träna, sola, laga god mat, umgås med släkt och vänner, gå på fotboll, gå på konsert och få löneförhöjning.

Jag har tränat två styrkepass i veckan, i onsdags körde jag axlar och triceps och i går, torsdag, ben. Har gått morgonpromenad varje morgon och i onsdags cyklade jag även hem från jobbet (1,7 mil). Tänkte köra ett löppass i morgon och ett strykepass för ryggen på söndag. Jag är fortfarande super nöjd över mina nya löparskor, de är så sköna.

Svar till TUBEN: Du håller ju själv på ett stockholmslag i fotboll trots att du är norrlänning...
ang. ställen jag bott på, jag valde fyra stycken och inte vuollerim eftersom jag ofta nämner i bloggen att jag kommer därifrån och att det är dit vi åker när vi är i norrland.

Alva tr?nar

Det skall börjas i tid...

Trevlig helg alle sammans.

Kommentarer
Postat av: TUBEN

HÅLLER EJ PÅ STOCKHOLMSJÄVLARNA UTAN BLÅVIITT
ÄR LAGET SOM ALDRIG TAPPAR TAGET.

2007-05-05 @ 21:16:56
Postat av: Chefen

Svårt att få löneförhöjning när man inte vill vara
på jobbet;)

2007-05-05 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback