Längtan...

 
Jag längtar till Norrland.
 
Jag längtar efter att få vara på vårt sommarställe vid Lule älv, där ytorna är stora och dottern kan springa ute och leka hur mycket hon vill utan att jag behöver vara orolig för trafik eller för att hon stör någon.

Jag längtar efter att få vara ledig och slippa tänka på socialtjänsten i Södertälje Kommun.

Jag längtar efter att slippa se Södertälje skylten vid E 20 varje dag.

Jag längtar efter att få vara med mina föräldrar.

Jag längtar efter mina och makens syskon, syskonbarn och svärmor.

Jag längtar efter att min mamma tar hand om mig och lagar mat åt oss.

Jag längtar efter solsken och att få solbränna.

Jag längtar efter att sitta vid brasan på kvällen och grilla med mina släktingar.

Jag längtar efter att inte behöva planera morgondagen.

...Om 17 dagar flyger jag och dottern till Kallax. Shit vad jag längtar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback