Nya Löparskor

I går var vi till Farsta Centrum och jag köpte ett par nya löparskor på Löplabbet. Det blev ett par NIKE, ett märke som jag aldrig tidigare haft . Jag har invigt dem idag när jag sprang intervaller och även när jag gick min kvällspromenad. Jag är supernöjd med dem, de är mycket sköna och jag har inte ont i höfterna som jag brukar ha efter att jag sprungit.

L?parskor
Här är dom, mina nya skor som jag är så nöjd över.

Jag passade även på att shoppa lite kläder också, för att stilla min abstinens...

Munkjacka

Hittade denna munkjacka på Gina Tricot. Det är små döskallar som motiv och jag tycker det är lite kul. Har även en väska från Cubus med döskallar på.



Vittr?

Köpte även två tröjor från Gina som känns lite passande inför sommaren. De är enkla men snygga på och passar till det mesta.


?rh?ngen

Ett par örhängen som jag köpte på Glitter.

Klocka

Jag har varit utan klockan (förutom min pulsklocka) i säkert fem år och har önskat mig en ny under lång tid. På måndag morgon kom maken hem med denna klocka till mig. En arbetskompis till honom har varit i Thailand och maken hade bett honom köpa en klocka till mig.

V?ska

Här är min väska som jag köpte från CUBUS förra månaden. Jag tycker den är cool.

Skjorta

Måste bara visa min skjorta som jag beställt från Ellos. Visst är den häftig, det tycker i alla fall jag. Dock tror jag inte att maken är lika imponerad över den som jag är...

I morgon är det arbete igen, suck. Tänk att fyra dagars ledighet kan gå så fort. Jag längtar redan till helgen...
I går var våra vänner från Salem här och åt middag med oss. Vi var även och tittade på majbrasa här i New Mill. Tyvärr var det kallt och det tog lång tid innan brasan tändes vilket gjorde att vi lessnade och så fort de tänt på brasan gick vi hem. Jag har inte styrketränat på två dagar och skall köra ett pass med axlar och triceps i morgon. I går när jag gick min morgonpromenad kände jag mig pigg och benen ville hellre springa än gå. Jag blandade promenad med lite jogging och det var härligt att få upp pulsen. Kände mig pigg resten av dagen också, vilket aldrig är fel. Nu längtar jag efter styrketräningen.

På återseende/ mk

Kommentarer
Postat av: Sara

sånna skor har jag med så sköna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback