Tidsfördriv

Snott den här listan av wondrous.blogg.se 

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Shit vad jag ser trött ut med mörka ringar under ögonen. Mådde pyton och funderade på att stanna hemma. 
 
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Int´ mycket, runt 20 kr, har aldrig kontanter på mig.

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest

4. Favorit planet?
Tellus

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Malin, min vän och kollega.

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Har ingen. Brukar ha olika låtar, just nu AC/DCs Dirty deep?

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Svart linne, Cheap Monday, och en grå munkjacka från Gina.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Ja, det händer nog ganska ofta.

9. Vad har du för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig nu. Brukar inte gå med skor inomhus! :)
Sist hade jag  mina Fred Perry sneakers.

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Ljust.

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Sov.

12. Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
Ok, ring när du har tid. Vi degar med ny deg.

13. Var ligger ditt närmaste seven eleven?
Stockholm stad.

14. Vilket uttryck använder du mest?
Typ.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Till min älskade dotter, just innan hon somnade.

16. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Tror det var grannens kanin Pelle-Plutt som rör sig fritt ute på radhusområdet.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Inga, inte ens kaffe de två senaste dagarna.

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?Har inte framkallat ett kort sedan vi skaffade digitalkameran för ett år sedan.

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?Varje ålder har sin höjdpunkt, men ibland saknar jag verkligen åren runt 20 då jag inte blivit riktig vuxen och livet kändes fortfarande så okomplicerat.

20. Din värsta fiende?
Kalorier.

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
En underbar blid på dottern då hon sitter i vår trapp med en Hammarbytröja på sig.

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Nu måste du sova, klockan är jättemycket och du skall till dagis i morgon också, men efter i morgon är vi lediga.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar, tveklöst.

24. Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Jag gillar många, kan inte komma på någon särskild extra.  Älskar alltid dottern av hela mitt hjärta till den dagen jag dör.

25. Senaste låten du lyssnade på?

Talk med Coldplay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback