Trädgårdsmästare önskas...

gärna en manlig, lång och vältränad, ålder spelar inte så stor roll men en yngre av benämningen "lammkött" skulle passa bra. Nu när jag skrev den föregående meningen såg jag framför mig en scen ur en typisk amerikansk film: Kvinnan i huset är ofta ensam, mannen arbetar, familjen har en trädgårdsmästare som är ung och skit snygg och det blir passion mellan kvinnan och killen och det slutar med att de har sex. Det är inte det mk är ute efter, jag lovar:). Jag önskar mig någon som skulle kunna hem till oss och göra i ordning vår enorma trädgård. Det rör sig om en tomt på 132? kvadrat meter. Det är stora ytor....nej inte direkt men jag har verkligen ingen talang för att fixa trädgården och ingen stor lust till det heller. Jag tycker om när det är fint med blommar och buskar men vill att någon annan skall göra det åt mig. Och det är klart om det nu är en snygging gör ju inget heller:) då kan jag sitta i min solstol och titta på med han arbetar...

/mk

Kommentarer
Postat av: sara

tack för att du sa hej=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback