Alva som Emil

Alva som emil


Alva som emil

Alva med sin mysse och bysse. Hon är verkligen inne i en rolleksperiod, hon har hela dagen kallat mig Alma vad än hon har sagt åt mig, ropat på mig, etc. (Alma är Emils mamma).

bebis kläder

Svårt att fånga på bild hur söt den är, storlek 50. Har Alva varit så liten? Ja, tänk hon var ännu mindre och det kommer säkert den här bebisen också att vara.

bebis pyjamas

Jag och Alva bestämde att vi skulle köpa en pyjamas till bebisen också. Den är strl 56 och kommer säkert att vara för stor första tiden...

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh, vilka fina kläder! Är det en pojke ni väntar? :)

Postat av: johanna

Jag har sagt det förut å jag säger det igen...hon är ju bara för underbart söt eran lilla Alva! Har ni förresten några namnförslag på nykomlingen? På tal om kläder så var jag tvungen att köpa strl 44 i början till våran minipygme-Agnes. De såg ut som små dockkläder! kram på dig!

2007-11-12 @ 20:07:26
URL: http://johannaagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback