Gravid.

Jag har under hela graviditeten sagt/skrivit att jag mår utmärkt, ingen graviditets åkomma etc. Men nu måste jag erkänna att det inte är hela sanningen... Jag har sedan typ vecka 20 haft problem med hemorojder. Ja, nu var det gjort. Jag har dragit mig för att skriva om det eftersom att det är ja, vad säger man, lite pinsamt att erkänna, inget man pratar högt om direkt. Men det är ju en vanlig åkomma vid graviditet och hade jag haft tex. foglossning hade det inte ansetts konstigt att berätta om. Hur som helst så plågar dessa hemorojder mig enormt mycket och det blir bara värre och värre ju längre in i graviditeten jag kommer. Jag har provt allt, alla salvor som finns att köpa, stolpiller, alla huskurstips som jag hittat, you name it. Det blev lite bättre för ett par veckor sedan men nu blir det bara värre och värre och det vill inte ge med sig. Me = hate hemorojder!!!  Ni som själv har/haft dessa problem vet precis vad jag pratar om, till er andra ka jag bara säga, var evigt tacksam för att ni inte drabbats av det!

Nu är det fotboll, Spanien-Sverige. Jag skall gå och hålla maken sällskap framför tv.

/mk


Kommentarer
Postat av: Anonym

Been there, done that! Fick dock inga förrän under själva förlossningen. Tack å lov så försvinner dom m tiden! kram j

2007-11-18 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback