Lista.

Hittade denna lista hos http://sh.blogg.se

Vad gjorde du för tio år sedan?

1997? Sökte in till socionomprogrammet (började i jan-98). Hade flyttat hem till mamma och pappa igen för att spara pengar. Pluggade in några ämnen på KOMVUX, arbetade extra på hotellet i Vuollerim,  bröt upp från min ungdomskärlek, längtade att få flytta från Vuollerim.



Vad gjorde du för ett år sedan?

Samma som idag, arbeta, vara med familjen, träna, städa, laga mat, längta efter helgen, längta efter ljusare årstid...



Fem sånger där du kan hela texten utantill?

Sjunga och mk??? Jag kan typ inte ta en ton och sjunger alltså hellre än bra. Dock är det mycket sång här hemma just nu då Alva älskar att sjunga och höra hennes päron sjunga också. Så om jag ska klämma till med fem stycken så blir det, Mors lilla Olle, Snickarboa, Här kommer Pippi Långstrump, Karusellen, Idas sommarvisa



Vad skulle du göra om du var miljonär?

Betala av: topplånet på huset, billånet, studielånet, pantbrev och lagfarstskulden till svärmor.

Köpa en ny: värmepanna, tvättmaskin, diskmaskin, soffa, säng och bäddmadrass.

Köpa: En crosstrainer, träningsskor, träningskläder, kläder till mig, maken och Alva, en ny barnvagn till bebisen.

Utöka sparkontot.

Planera en resa för mig och maken.


Fem saker du gillar att göra?

Vara med Alva.

Träna, promenera.

Äta god mat.

Shoppa.

Mysa med maken, ibland...


Fyra favoritsaker?

Vad svårt det var att komma på detta...

Löparskorna

Datorn

Promenadstavarna

Yogamattan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback