Me = hate November.

Så länge jag kan komma ihåg har jag verkligen inte tyckt om novembermånad och jag gör det fortfarande inte. Jag verkligen avskyr denna månad, det är mörkt, kallt och inget speciellt att se framemot. December blir lite bättre med ljuslyktor och ljusstakar i var och varannat hem + en massa fint pynt och som grädden på moset, ledighet! Sedan när januari kommer då vänder den mörka tiden till ljusare vilket gör att jag mår bättre och blir piggare. Just nu längtar jag efter att gå på en rejäl fest, med vin och cigaretter, bra musik och trevliga vänner. Men det är bara att gilla läget, det blir ingen sådan fest för mk det närmaste halvåret. I stället har jag bjudit hem ett par arbetskompisar på middag, som en liten "avskedsfest". Jag vet hur snabbt det ändrar sig på min arbetsplats och när jag kommer tillbaka efter föräldraledigheten har säkert många av dem slutat.

Bebisen i magen växer och magen har blivit, i mina ögon iaf, stor. Den rör på sig och sparkar hela tiden. När jag väntade Alva kände jag inte av så mycket fosterrörelser som jag gör nu. Det känns som jag lagt på mig ett par kilo sedan besöket på MVC sist, jag ska dit nästa vecka igen så då får jag uppdatering. Jag har dragit ned på träningen och försöker att äta lite extra. Men idag har jag varit på ett spinningpass som var super kul, tack vare intruktören. Han heter Mattias och han är en glädjespridare. Hans pass känns verkligen inte jobbiga på samma sätt som andras, tack vare hans förmåga att sprida energi. Magen börjar ta emot lite grann nu och jag får se hur länge till jag kan köra spinning. När jag väntade Alva tror jag att slutade med spinningen runt vecka 33-34. Min graviditetsbekymmer som jag delgav i förra inlägget har blivit lite bättre och jag har  kommit fram till, efter att ha testat allt, att Xyloproct är den bästa medicinen mot den hemska åkomman.

/mk

Kommentarer
Postat av: Sara

hjälper den salvan å ta bort "kulan" eller vad man ska kalla den? Har en kompis som har skit ont men vill inte gå till doktorn hon säger att inget hjälper, ska tipsa om salvan.
.ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback