Ledsen.

Jag är inte på något bra humör just idag. Jag vet inte varför, kan inte förklara varför jag jag känner mig ledsen och nere. Jag har också dåligt tålamod mot Alva och får dåligt samvete av det. Maken arbetar i helgen och saknar honom här hemma. Som tröst har jag såklart moffat i mig alldelens för mycket candy.

I går var jag äntligen in till Stockholm och klippte mig + gjorde slingor, ÄNTLIGEN, inte dag försent. Såg ut som en gårhårig tant innan. Nu ser jag ut som en tant med ljust slingat hår i stället.

I helgen är det ett år sedan jag var på tjejresa till Örebro. Tiden går sjukt fort, vi hade så kul. Hade gärna velat göra en liknande resa nu också men läget är inte riktigt sådant så att det passar för en likadan resa, detta ut många aspekter. För min egen del handlar det om graviditeten. Jag mår fortfarande mycket bra, är inte less att vara gravid men är sugen på att gå ut och festa och det går ju liksom inte. Jag skulle vilja bli lite småberusad av några glas rödvin, röka ett par cigaretter och dansa lite grann.

I torsdags var min gamla arbetskompis A och hennes lilla son W här på besök. W var hur söt som helst och otroligt snäll. När jag såg honom fick jag en enorm längtan efter vår lilla bebis som är på jäsning. Alva tyckte att det var jättekul att träffa A och W och hon var snäll mot honom nästan hela tiden. Hon ville gärna vara upp i hans ansikte och klappa honom. Det var kul att få träffa A igen och jag önskar att de inte hade flyttat till Gbg, hon är en vän som jag hade velat ha kvar inom närområdet. Jag är less på att ha de flesta vännerna på alldelens för långt avstånd. Varför ska vårt land vara så förbannat avlångt?

Jag längtar till måndag då maken går av sitt skift och vi får sova tillsammans!

Kommentarer
Postat av: TUBEN

törs inte ringa för jag har en öl i mig hela tiden.
kan inte du ringa till mig nån gång eller är man inte nog fin för det?

2007-10-13 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback