Jävla skit!

Denna dag kunde ha blivit bättre för mk. Klockan 09.24 åkte jag fast för fortkörning på Robert Anbergsväg i Södertälje, högst tillåtna hastighet på sträckan förbi Bårsta skolan är 30 km/h. Jag körde 50 km/h när polisen "sköt" mig med hastighetspistolen. Det innebar 2800 kr i böter. Jag skall väl egentligen vara evigt tacksam för att jag fick behålla körkortet för om jag hade kört 51 km/h hade de plockat körkortet för mig. Hur jag kunde vara så ouppmärksam med tanke på att jag en timme innan körde samma sträcka men mot andra hållet och redan då stod poliserna där, så det var ju ingen överraskning precis. När polisen vinkade in mig var jag inte ett dugg orolig för att få någon böter. Jag tänkte bara att allt är lugnt, jag har bälte, körkort och är nykter. Ooops man ska visst hålla hastighetsbegränsningarna också.

Dagen slutade iaf bra med Hammarby vinst mot Elfsborg och oavgjort mellan AIK-Djurgården.

/mk

Kommentarer
Postat av: TUBEN

Det drabbar ju ingen fattig.

2007-09-25 @ 07:34:44
Postat av: mk

och vad vet du om det, alla fifflar ju inte med bidrag som man inte har rätt till!!!!

2007-09-25 @ 08:02:43
Postat av: Enokken

Ja ja ja..... utanför en skola... inte bra.
Varför har dom 30 där?????????

2007-09-25 @ 13:31:46
Postat av: TUBEN

Har aldrig fuskat med bidrag....vad ja vet,men du kanske vet nån som gör det!!!!!

2007-09-25 @ 15:26:56
Postat av: Sara

kan de bli värre?? fy fan va sur och arg man blir på sig själv när man får böter el parkeringsböter!! Så onödiga pengar! fatta va kläder du kunnat köpa för 2800kr!! Men se det positiva du fick behålla kortet, alltid något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback