Ny tv.

I dag familjen K köpt en ny tv, en 40 tums LSD-tv av märket Samsung. Maken har velat köpa en platt tv sedan länge tillbaka men han är en mycket mer försiktig shoppare än sin hustru. Nu var det jag som tidigare i veckan frågade honom om det inte är dax att införskaffa en ny tv, han nappade med en gång och i dag slog vi till. Den är skitsnygg och stor så nu slipper jag dra fram soffan när jag ska se tv.

Veckan som gått har varit händelserik och jag har inte hunnit träna så mycket som jag hade velat, men här kommer en rapport från veckans träning:
Måndag: Promenad med Alva i vagnen ca 3 km. Styrketräning, rygg och axlar. Gravidyoga.
Tisdag: Spinning 50 min, 380 kcal, medelpuls 152.
Onsdag: Vila, förutom två kortare promenader till och från tåget.
Torsdag: Stavpromenad i Oxvreten 1 h 15 min, medelpuls 132, 441 kcal.
Fredag: Ofrivillig vila, hade planerat styrketräning men jobbet drog ut på tiden alldeles för mycket. Åt en massa onödigt godis istället, suck.
I dag, lördag: Styrketräning bröst och tricpes + spinning 45 min. Glömde dock pulsklockan hemma men jag var rejält slut efteråt och tror att jag låg på ganska hög puls passet igenom, ngt. för hög med tanke på graviditeten.


Jag tycker att jag slarvat lite med kosten i veckan, inte att jag ätit mycket onyttigt i form av sötsaker men jag har ätit stora portioner och mycket bröd.

Nu ska jag gå och titta på slutet av fotbollen, Sverige- Danmark på vår nya tv.

/mk


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback