Varför???

Vaknar min dotter klockan 05.30 på en lördagmorgon, när vi varje vardagsmorgon måste väcka henne för att hinna till dagis. Jag lämnar henne vid 07.30 och väcker henne percis innan vi åker typ 07.15. När hon väcks är hon jättetrött och säger att hon inte vill vakna ännu. Varför vill hon inte sova längre på helgerna när vi inte skall iväg till dagis och jobb???

I dag har vi varit och tittat på hennes största idol, Benjamin Ingrosso-Wahlgren. Han uppträdde med 3 låtar på torget i Södertälje. Dottern stod längst fram och njöt av honom. Dessutom signerade han sin skiva som man kunde köpa. Gissa om hon är nöjd nu?

I går kväll hade vi bakkväll. Först gjorde vi chokladbollar och sedan muffins. Dock fick jag kasta muffinsen för jag hade dem för länge i ugnen så de blev brända. Dottern älskar chokladbollar och hade kunnat äta hur många som helst. Men hon sparade ett par till sin pappa.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback