Agnes 3 månader.

I dag är Agnes 3 månader. Vi har varit på BVC och hon har fått sin första vaccination. Hon gillade inte den ena utav sprutorna pga. att den svider. För första gången skrek hon på riktigt.

Dagens vikt: 5500 gram
Dagens längd: 59 cm

I dag har jag varit på jobbet och hälsat på. Det var trevligt att träffa arbetskamraterna men ack så skönt att bara få åka därifrån när jag ville och veta att jag inte behöver jobba än på ett tag. Jag saknar mina arbetskamrater men inte att arbeta. Jag saknar också lönen som uteblir när jag inte arbetar. Som ni säkert förstår så har min shopping avtagit en hel del sedan föräldraledigheten började.

Veckan har i övrigt varit bra, trots att det är makens arbetsvecka. Vädret har varit kanon, solsken och varmt. Jag har sprungit mina planerade pass och även promenerat varje dag. Jag springer 4 pass per vecka, tisdag, torsdag, fredag och söndag. I dag kändes benen sega och halsen lite ont. Antingen sprang jag bort den påbörjade förkylningen eller så blir jag dundersjuk nu.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback