Bajskalas

Agnes har de senaste fem dagarna bajsat på golvet vid tre tillfällen. Jag brukar lägga henne utan blöja för att hon skall få lufta sig och så fort vi går ut ur rummet ,om än bara för en kort stund, passar hon på att bajsa. Hon verkar älska att få bajsa utan blöja och ser supernöjd ut när vi upptäcker vad hon gör.

Se själv.






I dag hade hon tygboken i munnen när jag kom in i rummet och även boken var full i bajs, likså ena benet av min träningscykel som skymtar i det högra hörnet av bilden.

Behöver jag berätta att det blev raka vägen till badbaljan med min bajsunge.

/mk

Kommentarer
Postat av: Lena

Shit pommes frite....

Va mysigt det såg ut.

2008-08-14 @ 21:54:37
Postat av: Jennie

Vilken busunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback