Minnesförlust?

I våras bestämdes att vi, läs mk, var tvungen att bli mer ekonomiska annars skulle våra föräldradagar gå som smör i solsken. Sagt och gjort, vi började med matlista, storhandling, inga månadsmagazin för mk, ingen impulsshopping made by mk, osv. Vidare så började maken ta mer ansvar gällande ekonomin och sedan dess är det han som har skött betalning av räkningarna och överföringar mellan konton etc. I kväll tänkte jag iaf att jag skulle betala räkningarna när jag ändå hade tid över (jag har bakat frukostbröd och de var på gräddning i ugnen, kl. 21.30....). Jag loggade in på bankens hemsida och skulle slå på dosan och oopps fel kod, försökte igen, fel kod. Jag som har världens bästa minne och framförallt sifferminne, kommer inte ihåg koden. Jag tordes inte prova en tredje gång och räkningarna förblev obetalda.

/mk

Kommentarer
Postat av: malin

tack för att du påminde mig! Jag har ju lovat T att betala mina räkningar idag.. :o) vi hörs!

2008-08-28 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback