Västervik.

I helgen har vi varit i Västervik hos våra vänner E och J samt deras barn S och T. Det var en mycket trevlig helg och otroligt roligt att få träffa dem igen. Vår besök hos varandra har varit allt annat än täta sedan vi fått våra små solstrålar till barn. Det sköna är att det egentligen inte spelar någon roll för när vi träffas är det precis som förr. Alva var i sitt esse hela lördagen och höll på att ta knäcken på mig. Hon gick på i hundranittio från morgon till kväll och lyssnade typ noll på vad vi sa åt henne. Hon blir så uppspelt och ur kängorna när vi åker i väg någonstans. Så fort vi kom hem igen var hon som vanlig och mycket lugnare.

Jag och E var på bio igår och såg Mamma Mia. Jag var och såg musikalen med min mamma och Hella för 1 ½ år sedan. Det var kul att se filmen och den får bra betyg av mig. Tack E för bjudningen.

Jag har vilat från träning hela helgen och unnat mig lite godsaker (och 3 cigaretter...). I morgon är det hårdkörning igen. Det bästa är att jag inte har dåligt samvete över att jag varit lite onyttig, jag är värd sådana helger också. Detta betyder nog att den svarta saken på min axel har blivit lite mindre och talar inte lika högt till mig längre.

/mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback